Over kanaliseren, grondgebruik, naaldwoud, bijpasses, vertragen, infiltreren, retentiegebieden, veen, dijken, irrigatie, lokale stuwtjes en veel meer. Hoe houden we water vast!
![](https://belevenisonderwijs.nl/wp-content/uploads/2024/04/IMG_20231220_124448-1024x768.jpg)
![](https://belevenisonderwijs.nl/wp-content/uploads/2024/02/IMG_20231214_100019.jpg)
![](https://belevenisonderwijs.nl/wp-content/uploads/2024/02/IMG_20231214_101233.jpg)
![](https://belevenisonderwijs.nl/wp-content/uploads/2024/02/IMG_20231214_101940.jpg)
![](https://belevenisonderwijs.nl/wp-content/uploads/2024/02/IMG_20231220_124459.jpg)
![](https://belevenisonderwijs.nl/wp-content/uploads/2024/02/IMG_20231220_130712.jpg)
![](https://belevenisonderwijs.nl/wp-content/uploads/2024/02/totaalplaatje.jpg)
![](https://belevenisonderwijs.nl/wp-content/uploads/2024/02/IMG_20231214_094246.jpg)
![](https://belevenisonderwijs.nl/wp-content/uploads/2024/02/IMG_20231214_094645.jpg)
![](https://belevenisonderwijs.nl/wp-content/uploads/2024/02/IMG_20231214_094710.jpg)
Mobiel, licht en heel breed toepasbaar en inzetbaar.
Maar niet eenvoudig om in het onderwijs te gebruiken. Dan is de combinatie met wateroverlast veel eenvoudiger. Deze twee modellen bevatten een combinatie: